Dzięki systemowi OneClick można zarządzać przepływem dokumentów w ramach podmiotu gospodarczego. Rozwiązanie bazuje na doskonale zaprojektowanym interfejsie oraz funkcjonalnych modułach, jakie są łatwe w obsłudze i efektywne. W dobie cyfryzacji da się pokierować sprawami w taki sposób, aby dokumenty były do dyspozycji w dowolnym momencie, a jednocześnie mogły być przechowywane w formie cyfrowych kopii. To korzystne dla firm z różnych branż.
Jeśli trzeba wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów w firmie, przykład tego narzędzia jest doskonały. Sprawdza się ono w licznych scenariuszach, zapewniając pełną kontrolę nad procesem. Nie ma znaczenia, czy chodzi o wystawiane i otrzymywane faktury, wnioski urlopowe czy inne treści. Prezentowany pakiet daje szansę skatalogowania ich wszystkich w czytelny sposób.
Firmy według kategorii
Atrakcje turystyczne i noclegi
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Baza kursów i szkoleń
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Transport dla Ciebie i firmy
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Hodowla i rolnictwo
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług